Domů SEO Chcete být vidět? Pak vsaďte na kvalitní reklamu

Chcete být vidět? Pak vsaďte na kvalitní reklamu

0 39

Oslovit svou nabídkou velké množství lidí je snem snad každého podnikatele. A kde jich najdete více než právě na Facebooku nebo prohlížeči Google? Ukážeme vám, jak s těmito zdroji co nejefektivněji pracovat pod profesionálním dohledem na slovo vzatých expertů.

 

Facebook není jen portál pro mladé

Poku stále vnímáte tuto sociální síť pouze jako nástroj nejmladší generace určený pro sdílení nesmyslných postů a videí, zbytečně se tak připravujete o velmi účinný marketingový nástroj. Věděli jste, že svůj účet má na Facebooku více než 50% všech uživatelů internetu? A to je velmi vysoké číslo.

A právě tady by se dala využít Facebook reklama perfektně cílená právě na jednu konkrétní skupinu vašich zákazníků. A jak na to? Především zapomeňte na zahlcování firemních stránek prodejními příspěvky, občas podpořené stiskem boost buttonu.

Vám stačí, když využijete speciálních reklamních kampaní, při nichž je třeba „přemluvit“ k navštívení vašich stránek jen velmi malé procento uživatelů. Tato akce se však musí zobrazit v jejich profilu. Lidé mají totiž mnohem větší tendenci věřit doporučením svých přátel než anonymním reklamním příspěvkům na internetu.

 

Nejpoužívanější forma PPC reklamy si zakládá na efektivnosti

Když lidé využívají služby internetových prohlížečů, velmi často hledají něco specifického. A nejpoužívanější Google reklama využívá právě tohoto chování, aby klientům nabídla přesně to, co právě teď potřebují. Koneckonců pro Google jsou právě příjmy za reklamu tím největším benefitem, kterým se může pochlubit.

Na oplátku pak ukáže vaše produkty mnoha a mnoha potenciálním zákazníkům. Problémem však bývá značná nepřehlednost takové kampaně – Google totiž funguje spíše na principu aukce, kde však ne vždy musí zvítězit ta nejvyšší nabídka. Proto doporučujeme si alespoň pro vaše reklamní začátky najmout na slovo vzaté experty, kteří vám rádi se vším poradí a efektivně pomohou optimalizovat vaše reklamní kampaně tak, aby vám přinášely co největší zisk!

Žádný komentář

Okomentujte článek