Domů Doporučujeme Reklamní předměty musí dobře cílit na vaše zákazníky či partnery

Reklamní předměty musí dobře cílit na vaše zákazníky či partnery

0 266

Když se řekne reklamní předmět, spousta lidí si představí propisku, tričko nebo kalendář. Jsou to sice dobré příklady, ale poměrně obecné. Pokud chcete lidem darovat reklamní předměty, které budou skutečně využívat, je na čase se trochu zamyslet nad tím, koho se vlastně chystáte obdarovat.

Jiné reklamní předměty asi zvolíte pro vážené obchodní partnery a jiné pro věrné zákazníky. Nejde však jenom o cenu, správně byste měli vybrat i typ dárku.

 

Vytvořte si svoji personu

Jaké máte zákazníky? Čím se vyznačují vaši obchodní partneři? Zkuste si v hlavě vytvořit obecnou personu, která zastupuje celou skupinu, již se chystáte obdarovat. Co má tato osoba ráda, jaké jsou její zájmy, o které oblasti se zajímá? Pokud si položíte tyto otázky a dovolíte si ve své hlavě osobu poznat, vhodné dárkové předměty se vám budou vybírat mnohem snadněji.

 

Prozkoumejte, jaké reklamní předměty jsou k dispozici

Spousta firem se zaměřuje na USB flash disky, reklamní kalendáře, papírové tašky s potiskem nebo propisky. Ano, tohle všechno je klasika, avšak vy můžete darovat něco úplně jiného – něco, co by vás možná ani nenapadlo. A právě proto je lepší, když se nejdříve vydáte na průzkum, jaké všechny reklamní předměty jsou vlastně k dispozici. S průzkumem začněte například na DGtip.cz, což je dodavatel reklamních předmětů i s potiskem.

 

Dárky pro děti, muže i ženy

Prodáváte hračky či papírenské potřeby? Pak by vás měly zajímat reklamní předměty pro děti jako puzzle, pastelky, mikádo, voskovky, křídy apod. Provozujete stavebniny? Darujte nejvěrnějším odběratelům nářadí, buď sadu, nebo drobné nářadí. Máte obchod s módou? Klientky potěší koupelnová sada, manikúra či kosmetická taštička. Chystáte-li se obdarovat váženého obchodního partnera, vhodnou volbou budou třeba multifunkční nože Victorinox nebo luxusní pero. Možností je opravdu nespočet, stačí jen vybrat tu správnou.