Domů Software Jste k zákazníkům na vrátnici, recepci, nebo u prodejního okénka srozumitelní?

Jste k zákazníkům na vrátnici, recepci, nebo u prodejního okénka srozumitelní?

0 133

Zákazníci u skleněných přepážek si často stěžují na to, že nerozumí, co jim osoba za přepážkou říká. Velkou zkouškou bylo třeba období Covidu, kdy jsme za skleněnými, nebo plastovými přepážkami byli všichni. Jak lze pomoc zaměstnancům, aby jim zákazníci za skleněnou přepážkou rozuměli, a spokojenost byla i na opačné straně?

 

Interkom od českého Dexonu

Právě to je řešení, které není vůbec drahé, a přitom dokonale pomůže v mnoha společnostech. Víte, jaké přednosti má použití interkomu? Zajistí zvláště příjemnější atmosféru, obě strany si budou rozumět a budou více „v klidu“. Pro obsluhu to bude znamenat méně chyb, vše bude jasné a srozumitelné. Nikdo se nebude dokola na něco doptávat nebo něco opakovat.

Díky interkomu není potřeba mít v přepážce žádné otvory. V případě pandemie jsou obě strany lépe chráněny. Oceníte možná i to, že lze hovor zavést do nahrávacího zařízení a archivovat jej.

Intekrom je jedním z nejpohodlnějších možností, jak ozvučit přepážku. Dexon nabízí typy WA 220RC a komfortnější WA 240RC. Interkom tvoří základna a externí jednotka. Každá tato část je vybavena reproduktorem a mikrofonem. Základna patří k obsluze, ta může nastavit citlivosti obou mikrofonů a také je příp. dočasně umlčet. Stav umlčení a modulace je přehledně zobrazen pomocí LED na čelní straně základny. Externí jednotka je fixní, nalepí se na okénko v požadované výšce, nic se u ní nenastavuje.

Systém je vybaven elektronikou, která brání vzniku zpětné vazby, a která provádí automatické umlčování a přepínání směru komunikace. Jednoduchá instalace je umocněná tím, že externí jednotka je jediná a připojená jen jedním kabelem. Ten je veden v nerezové trubičce, aby nepřekážel.

Více o ozvučení přepážek najdete na této speciální stránce.