Domů Doporučujeme Jak poznat kvalitní call centrum?

Jak poznat kvalitní call centrum?

2 63707

Rádi byste své produkty nabídli široké veřejnosti skrze telemarketing, ale neradi byste šlápli vedle u neprofesionálních dodavatelů? Ukážeme vám, podle jakých kritérií vybrat skutečně profesionální a osvědčené call centrum, které obvolá vaše zákazníky za vás s maximální možnou efektivitou.

 

Chtějte vědět, kdo a jak bude o vaši zakázku pečovat

Plánujete-li zvolit telemarketing jako efektivní prodejní kanál a nástroj pro komunikaci, musíte vybírat takový, který má jasně nastavené pravomoci vedení. Nespokojte se s formulacemi jako „práce profesionálního týmu“ nebo „spolupráce se špičkovými odborníky,“ ale chtějte znát konkrétní jméno manažera, který bude mít právě vaši zakázku takříkajíc na povel.

Dostat byste měli i telefonický nebo alespoň e-mailový kontakt, na němž bude zvolená zodpovědná osoba dostupná 24  hodin denně. A pokud je to možné, trvejte na osobní schůzce, která vám prozradí víc, než sto profilů na internetu.

 

Hledejte společnost s dostatečným množstvím lidských zdrojů

Určitě nechcete, aby vaše služby nabízeli unavení, naštvaní nebo dokonce vyhořelí operátoři. Hledejte proto společnost s alespoň dvěma stovkami zaměstnanců, kteří se střídají v pravidelných směnách. Domácí agentury, zaměstnávající maminky a studenty pracující z domova, o kvalitu poskytovaných služeb příliš nedbají – ani nemohou,chybí jim na to dostatečně efektivní systémy kontroly. Od těch tedy běžte v každém případě o dům dál.

 

Technologické zabezpečení je základ

A jak by mělo vypadat to správné call centrum Praha po technologické stránce? Hledejte především pobočky vybavené kamerovým systémem a s on-line reporty o úspěšnosti/efektivitě použité strategie právě pro váš projekt. Budete tak okamžitě vědět, zda jste své peníze investovali správně a věnovali důvěru tomu správnému call centru!

PODOBNÉ ČLÁNKY

0 200

2 Komentováno

Okomentujte článek