Domů SEO Investujte do marketingu v čase koronaviru

Investujte do marketingu v čase koronaviru

0 141

Pandemie mnoho firem připravila o zákazníky a tedy i o tržby. Některé ze společností se rychle otřásly a přesměrovaly většinu svých činností do online světa, kde jim pomocnou ruku podal právě online marketing. Do jakých marketingových kanálů byste v čase koronaviru měli investovat?

 

Email marketing a práce na blogových postech

Dejte lidem vědět o slevách a novinkách prostřednictvím pravidelných mailových kampaní. Pracujete na nových formách obsahu? Možná jste vymysleli nový podcast, možná pracujete na rubrice článků. Všechno to můžete v emailových kampaních zmínit. Alternativou je nabídnout svým stávajícím zákazníkům slevové kupóny, v případě, že prodáváte služby, můžete zákazníky vzdělávat, nabídnout jim e-book zdarma ke stažení nebo účast na webináři. Možností, jak je oslovit, je skutečně velké množství – už si stačí jen vybrat.

Čas pandemie vám mimo jiné dává možnost začít pracovat na lepším obsahu, který lidem nabídne útěk z reality. Tvořte proto videa, články či infografiky.

 

Sociální sítě

Sociální sítě jako Facebook nebo Instagram jsou skvělým místem, kde můžete lidi pobavit i informovat. Většina známých i méně známých značek využívá sociální sítě ke své prezentaci. No a samozřejmě, všechno není jen o budování značky, právě naopak. Reklamu na Facebooku můžete využít i k prodeji a zvyšování tržeb. Pohybuje se na nich totiž většina vašich zákazníků a vy je tam můžete oslovit.

 

Vylepšení webových stránek

V neposlední řadě je důležité také SEO, které má na starosti umístění vaší webové stránky ve vyhledávačích. Momentálně, když je většina lidí online a tráví na internetu více času, než kdykoliv předtím, je SEO jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Jeho prostřednictvím si totiž vylepšíte pozice na Googlu a lidé vás tak snáze najdou.

Pokud si nevíte rady, jakou cestou se dále ubírat, obraťte se na profesionály – digitální agenturu, která vám ukáže správný směr.

PODOBNÉ ČLÁNKY