Domů CMS Založím si eshop a budu vydělávat…

Založím si eshop a budu vydělávat…

0 25

Také si myslíte, že je to takto snadné? Že stačí objevit nějaké zajímavé zboží nebo se vrhnout do prodeje sortimentu, který aktuálně frčí a budete do konce života ve vatě? Netvrdíme, že to není možné, ale dobře fungující eshop potřebuje ke svému rentabilnímu provozu víc, než jen trochu nadšení.

 

Co je dobré vědět o eshopu

Můžete mít zajímavý sortiment, atraktivní popisky a perfektní ceny, ale váš eshop stejně nebude vydělávat, protože:

  • Váš web není k uživatelům přívětivý. Pomalu se načítá a nedodržuje zažité standardy ovládání (košík vpravo).
  • Má mizernou úvodní stranu – ani dvacet zajímavých slidů nemusí stačit, pokud zákazníkovi stručně a jasně nesdělíte, co v eshopu najde.
  • Má špatně nastavený košík. Příliš mnoho kroků, nutnost registrace, obtížně dohledatelné podmínky dopravného – to vše dokáže odradit i jinak vytrvalé zákazníky.
  • Neumí to s JavaScripem. Ne všichni uživatelé mají tento doplněk zapnutý, pokud na to nemyslíte, připravujete se o zákazníky.
  • Klíčová slova stojí za starou bačkoru. K čemu je vám dobrý eshop, když ho ve vyhledávačích nikdo nenajde?
  • Obsahuje duplicitní obsah. Tohle nemají pro změnu rády internetové vyhledávače, penalizují vás a katapultují někam na desátou stranu. A to určitě nechcete.
  • Neumí cílit a zákazníky. Vždy je důležité odpovědět si na otázku KDO u vás bude nakupovat a podle toho zacílit vše od designu až po rozložení eshopu.
  • E-mailový marketing v plenkách. Věděli jste, že zákazníka je obvykle nutné kontaktovat minimálně 5x, než u vás skutečně nakoupí? Musí jít však o kontakty efektivní, a právě tady bývá zakopaný pes.

A to není vše. Zajímat by vás rozhodně měla i celková návštěvnost, konverzní poměr, zdroje návštěvnosti, aktivita uživatelů na stránkách, míra opuštění stránek a mnoho a mnoho dalších faktorů.

Základní vytvoření eshopu je proto vždy dobré svěřit specializované firmě, která si se vším dokáže poradit bez ztráty kytičky. Jedině tak budete mít jistotu, že se vaše investice nerozplynou někde v nenávratnu a váš eshop bude velmi brzy doopravdy vydělávat.

PODOBNÉ ČLÁNKY

Žádný komentář

Okomentujte článek

*