Ač se to zdá neuvěřitelné, email je stále tou nejefektivnější formou marketingu. Přes 80 % malých a středních podniků ho využívá jako primární způsob...
V dnešní době se bez počítače a notebooku neobejde prakticky žádná domácnost. Zvláště nyní, kdy řada lidí musí pracovat z domova, je absence kvalitní...
„Produkt není momentálně k dispozici.“ Tak zní hláška na produktových stránkách e-shopů nabízejících PS5. Strohé, ale věcné oznámení působí na milovníky japonské konzole jako...
Konec roku vnímá spousta lidí jako ideální období pro bilancování nad osobním životem. Přemýšlet bychom však měli také nad životem pracovním – a položit...
Víte, co je virtuální asistentka? Představte si sekretářku, která je vám po ruce kdykoliv potřebujete, ale nestojí vás majlant. Nemusí být vaším zaměstnancem, nemáte...
Člověk nemusí být matematický génius, aby si spočítal, že udržet pozornost stávajícího zákazníka je mnohem levnější než akvizice nového. Některé zdroje dokonce uvádí, že...
Ochrana a bezpečí nejsou tématem jen pro fyzické kontakty mezi lidmi nebo materiálními vztahy nemovitostí, ale bránit se odjakživa muselo i duševní vlastnictví a...
Propagace společnosti je důležitou součástí jejího marketingové strategie. Využívání reklamních předmětů nebo speciálních produktů s potisky umožňuje dostávat obchodní jméno společnosti a základní informace...